torsdag 5. mai 2011

Twilight Breaking Dawn.(BILDER)

Klikk for neste
Klikk for neste
JEG ER STOR FAN AV TWILIGHT, HAR LEST ALLE BRØKER OG SETT ALLE FILM SOM HAR KOM UT.. OG NÅ GLEDER JEG  MEG SOM FAEN TIL BREAKING KOMMER UT.
Klikk for neste
Klikk for neste
Klikk for neste
Klikk for neste

Klikk for neste
Klikk for neste
MY MAN<3 TAYLOR.. I LOVE YOU
Klikk for neste
HOT HOT HOT
Klikk for neste
Klikk for neste


 GLEDER IKKE DU DEG TIL FILM KOMMER UT?
JEG VET AT JEG GJØR:)
TWILIGHT BREAKING DAWN DEL 1) HAR PREMIERE PÅ KINO I NORGE DEN 18.NOVEMBER.

8 kommentarer:

  1. gleder meg og... i love twilight

    SvarSlett
  2. enste grunne jeg ser film er taylor lautner.. han er utrolig sexy..

    SvarSlett
  3. can't wait.. big twilight fan..

    SvarSlett
  4. jeg har leste alle bøker og har sett alle film som har kom ut.. i love twilight.. man få bare ikke nok ab twilight.

    SvarSlett
  5. hvem liker ikke twilight?? bøker er utrlog bra og det er filmer også.. gleder meg som faen til å ser den..( og Taylor)

    SvarSlett
  6. jeg skjønner meg ikke på denne film her.. twilight suger.. alle samme som liker twilight er dum og teit..

    SvarSlett
  7. hvem faen er du? twilight suger..
    har du sett filmer og leste bøker?
    twilight suger ikke.. du suger..

    SvarSlett